• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Finaref, erfarenheter?

smeesan

V.I.P
Poäng: 62
Blev medlem
13 Januari 2012
Meddelanden
307
Mottagna reaktioner
10
Poäng
62
Stort tack för tipsen! Och stödet! Nu kanske det inte var riktat till just precis mig men jag säger stort tack i vilket fall som helst! Det betyder så mycket att nån vill hjälpa.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Det var riktat till dig :) och alla andra som läser så klart.
Kan man hjälpa så är det skönt när man sitter i sin egen skit.
Det finns säkert massa andra bra tips.
Så om fler har tips, skriv gärna så kan vi tillsammans bli starkare och komma ur detta.
När det värsta är över för min del kommer jag att anmäla varenda en av dessa företag till alla myndigheter som går att finna. INGEN annan ska behöva genomlida det jag och många andra gått igenom. Kommer också fortsätta försöka hjälpa andra.
 

smeesan

V.I.P
Poäng: 62
Blev medlem
13 Januari 2012
Meddelanden
307
Mottagna reaktioner
10
Poäng
62
Ja, det är, och har blivit så vansinnigt mycket galenskaper. Marknaden i sig förstås, men det har på något sätt spårat ur i takt med att kraven på företagen hårdnar. Helt plötsligt börjar man skicka till KF fast folk betalar och mycket annat... Men tack igen! Jag tror som du säger att vi kan stärka varandra!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp